Napjaink

Egy blog napjainkról. Mindennapokról, különleges alkalmakról, arról ami nem tetszik és arról ami igen. Ötletekről és lehetőségekről melyeket megfontolásra alkalmasnak tartok.

Hirdetések

Utolsó kommentek

  • Pilsonis: A vadászbarát kommentezők egyike sem reagál a posztban felhozott eseményekre, csupán mindent egy k... (2018.06.18. 15:55) Minden vadász barbár!?
  • goldblum: Mindenki, aki állatokat gyilkol és felhasznál, az barbár. Ennyi. (2018.06.18. 13:16) Minden vadász barbár!?
  • goldblum: @Gergő: Vadászati kultúra nincs. A vadászat gyilkolás, olyan kamu indokokkal, amin mindenki halálr... (2018.01.22. 18:38) Minden vadász barbár!?
  • Balkáni: Te ahogy rápillantok a blogjaidra, mindegyik csak arról szól, hogy mennyire nem tetszik neked a vi... (2016.11.20. 14:13) A világökörség része
  • Balkáni: Micsoda tudáshiány! Ahogyan az iró azt gondolta, hogy a vadász a lesről gyilkolászik, én azt gond... (2016.11.20. 14:09) Minden vadász barbár!?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pilsonis: A vadászbarát kommentezők egyike sem reagál a posztban felhozott eseményekre, csupán mindent egy k... (2018.06.18. 15:55) Minden vadász barbár!?
  • Balkáni: Te ahogy rápillantok a blogjaidra, mindegyik csak arról szól, hogy mennyire nem tetszik neked a vi... (2016.11.20. 14:13) A világökörség része
  • Reactor: Azt nem értem, az ilyen mesés csodaüzletekbe miért interneten, meg közösségi oldalakon keresik az ... (2013.09.26. 21:23) MLM, azaz Multi-level Marketing
  • kisálmosfarkas: @KicsiSáti: "MAGÁNTERÜLET, BELÉPNI TILOS" - olvasom a táblán, melyet legutóbbi gyűlésükön a Kecske... (2012.01.20. 14:33) Vadászat! - Nem szeretem!
  • Szélvédő Klinika: A kezdetektől hallgatom őket és pokol volt az életem, amíg nem velük ébredtem. Te, "kedves" blog-... (2010.02.01. 09:20) Boros - Bochkor: a két paraszt

Nem csak a foci létezik

2007.11.22. 10:51 Napjaink

Nézegetem a blog.hu címlapját és a kiemelt bejegyzések között azt látom, hogy az egyik blokk egyetlen címkéje a sport szó.
Alatta pedig nem látok mást, mint labdarúgó bejegyzések linkjeit. Mintha a magyar foci jelentené a magyar sportot. Na ne nevettessük már ki magunkat. Egyébként ugyanez a helyzet a nemzeti sportban, a sport TV-ken és mindenhol máshol is. Foci, foci, foci...
Nyomjuk a mi kis szánalmas focinkat és időről időre istenítjük csapatainkat egy-egy jobb meccs után és lehúzzuk azokat akik a helyén próbálják kezelni azt. Nem megmondtam, hogy nincs itt a kánaán?
Mindenki a megváltót látta a válogatottunkban erre most itt van minden idők leggyengébb EB selejtező szereplése. 5. helyen rangsorolt csapatunk még a várakozásokat is alulmúlta és 6. lett csoportjában.
Nem kell belerúgni a fiúkba. Ők a legjobbak, ez van, ennyit tudunk.
Én csak azt mondom, hogy néha kellene mással is foglalkozni sport címén, nem csak a focival. Van ugyanis egy réteg, mely már irtózik tőle. Ők nem fogják megvenni az újságot csak a foci miatt, nem fognak a Sport TV-re kapcsolni egy meccs miatt, de ettől még szeretik a sportot.
Én is ilyen vagyok, bár a focit sem vetem meg teljesen. Ha a helyén lenne kezelve nem is lenne vele bajom. Mondjuk úgy 10-20% a Nemzeti sportban és a sport TV-ken. Ennyi kellene és nem több.
A többit kapja meg az összes többi sportág. Van millió versenysport, melyek közt igen látványos is akad, de én személy szerint örülnék ha a szabadidősport is nagyobb szerepet kapna.
Ne vegye hát el a foci a helyet más sportágak elől!

2 komment

Címkék: sport bosszúság gondolatébresztő

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaink.blog.hu/api/trackback/id/tr99237950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.22. 11:07:19

ha születnek más sportágban is jó posztok, sőt bármilyenek, kitesszük. tegnap is volt floorball és kosárlabda is.

Napjaink · http://napjaink.blog.hu/ 2007.11.22. 11:24:40

Most nem elsősorban a blog.hu-ra értettem amit írtam.
Sajnos mindenhol ez a helyzet, mint írtam.
süti beállítások módosítása