Napjaink

Egy blog napjainkról. Mindennapokról, különleges alkalmakról, arról ami nem tetszik és arról ami igen. Ötletekről és lehetőségekről melyeket megfontolásra alkalmasnak tartok.

Hirdetések

Utolsó kommentek

  • Pilsonis: A vadászbarát kommentezők egyike sem reagál a posztban felhozott eseményekre, csupán mindent egy k... (2018.06.18. 15:55) Minden vadász barbár!?
  • goldblum: Mindenki, aki állatokat gyilkol és felhasznál, az barbár. Ennyi. (2018.06.18. 13:16) Minden vadász barbár!?
  • goldblum: @Gergő: Vadászati kultúra nincs. A vadászat gyilkolás, olyan kamu indokokkal, amin mindenki halálr... (2018.01.22. 18:38) Minden vadász barbár!?
  • Balkáni: Te ahogy rápillantok a blogjaidra, mindegyik csak arról szól, hogy mennyire nem tetszik neked a vi... (2016.11.20. 14:13) A világökörség része
  • Balkáni: Micsoda tudáshiány! Ahogyan az iró azt gondolta, hogy a vadász a lesről gyilkolászik, én azt gond... (2016.11.20. 14:09) Minden vadász barbár!?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pilsonis: A vadászbarát kommentezők egyike sem reagál a posztban felhozott eseményekre, csupán mindent egy k... (2018.06.18. 15:55) Minden vadász barbár!?
  • Balkáni: Te ahogy rápillantok a blogjaidra, mindegyik csak arról szól, hogy mennyire nem tetszik neked a vi... (2016.11.20. 14:13) A világökörség része
  • Reactor: Azt nem értem, az ilyen mesés csodaüzletekbe miért interneten, meg közösségi oldalakon keresik az ... (2013.09.26. 21:23) MLM, azaz Multi-level Marketing
  • kisálmosfarkas: @KicsiSáti: "MAGÁNTERÜLET, BELÉPNI TILOS" - olvasom a táblán, melyet legutóbbi gyűlésükön a Kecske... (2012.01.20. 14:33) Vadászat! - Nem szeretem!
  • Szélvédő Klinika: A kezdetektől hallgatom őket és pokol volt az életem, amíg nem velük ébredtem. Te, "kedves" blog-... (2010.02.01. 09:20) Boros - Bochkor: a két paraszt

Boros - Bochkor: a két paraszt

2007.11.22. 10:28 Napjaink

Munkába menet a dugóban araszolva rádiót szoktam hallgatni. Néha rátévedek a Sláger rádióra is, de most megfogadtam, hogy soha többé nem teszem. Épp elég, hogy a munkahelyen a kollégák azt hallgatják.
Ül a stúdióban ugyanis két seggfej, név szerint Bochkor Gábor és Boros Lajos. Nem tudom ki hogy van vele, de én személy szerint úgy tucatszor éreztem úgy, hogy ezek a görények belém rúgtak. Szerintem ezzel mindenki így van, mert ez a két primitív alak ész nélkül szemétkedik bármely csoporttal.
Volt, hogy a nemdohányzókból igyekeztek hülyét csinálni, máskor a kerékpárosokat akarják eltenni láb alól, vagy a kínaiakat kiirtani, most pedig a futók városból kitessékelését és egyben megszégyenítését tűzték ki célul.
Érdekes, hogy az "értékek" amiket képviselnek a 40 IQ-s újgazdag vastag aranyláncos BMW-jét bőgető cigiző, betépve vezető kopasz állatok szintjén van! Körülbelül ez az a réteg, ami célközönsége lehet ezeknek a parasztoknak, hosszú távon legalábbis biztosan.
Hiába van, hogy a hét 5 napjából 4-en teljesen semleges, kissé primitív dolgokkal poénkodnak, de a hét 5. napján tuti belegázolnak pár millió rádióhallgató lelkébe.
Én ebből nem kérek többé. Remélem más sem nagyon. Talán a helyére kerülhet ez a két primitív figura, ha munkaadójuk azzal szembesül, hogy miattuk tekernek át a Sláger rádión a hallgatók.

9 komment

Címkék: bosszúság

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaink.blog.hu/api/trackback/id/tr10237914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli 2007.11.22. 16:14:47

Azért parasztok, mert más véleményük van, mint Neked ? 1. Nem ők tiltották ki a futókat a városból. 2. Ők elmondták, hogy egyetértenek vele. 3. Meghallgatták a másik felet is. 4. Már hajlottak arra fele is, hogy csak részben van igazuk (legalább is ameddig én hallgattam őket). Különben is, ha csak néha "tévedsz" erre a rádióra, akkor honnan tudod, hogy a hét többi napján miről van szó ? Akkor biztos nem hallgattad, amikor segítettek összehozni egy játszóteret egy kis faluban, vagy amikor a tűzoltó szóvivőnek az ellopott cuccai helyett segítettek újakat szerezni, és egyebek. Hallgass másik rádiót, ha nem tetszik a műsor, van elég. A többség azért szereti őket, mert elmondják a véleményüket, még ha az bizonyos köröknek nem is tetszik, és nem nyalnak senkinek sem. Olyan rádiót úgysem tudsz mutatni, ahol csupa olyan műsor megy, ami mindenkinek tetszik, tudod, az élet kegyetlen, tanulj meg együtt élni vele. Tekerj el, és hidd el, a többség marad. Ajánlom a Mária Rádiót, nagyon szép imákat szoktak mondani. Na, ők biztos nem "rúgnak" bele senkibe sem.

Napjaink · http://napjaink.blog.hu/ 2007.11.22. 16:37:52

Ajánlom a két belinkelt cikket.
Nem csak nekem van bajom velük, hanem az ORTT-nek is. Azért működik pár rádió idehaza, amit nem büntetnek halomra és hallgatható.

Az neked csak egy vélemény, hogy "el kell gázolni a bicikliseket"?

Zoli 2007.11.23. 09:13:39

Ugyan már, az ORTT már azért is büntet, mert az esti mese alatt nincs kint a 12-es karika. Szerintem nem az ORRT véleményétől függ, hogy egy rádió hallgatható-e, vagy nem.
Gázosított, vagy gázolt el valaki biciklisket felszólításra ?
Írtják a kínaiakat (vagy a kínai híreket) ?
Ez egy szórakoztató műsor egy kereskedelmi csatornán: beszélnek róla, növelik a hallgatottságot, jó a rádiónak, de a hülye vicceket 3 nap múlva elfelejtik, mert viccnek szánták, mégha néha egy kicsit durvára sikerült.
Egyébként az én véleményem sem mindig egyezik a Bochkor véleményével. Na és ?

RIKKER JÁNOS · http://NAPJAINK 2008.10.04. 21:39:56

MI NAGYON SZERETJÜK A BOCHKOR GÁBORT ÉS BOROS LAJOST MEG VOGA JÁNOST ÉS AZOKAT A SOK GÖRÉNY MOCSKOS EMBEREKET NEM SZERETJÜK AKIK NEM SZERETIK ÖKET ÉS NEM HALGATJÁK ÖKET AZOKBOLFÖLDÖNFUTO LESSZ ÉS A SLÁGER RÁDIOTOL A BUMERÁNGTOL ÉS AZ AUDENCIÁTOL SOK JOT LEHET TANULNI OKOSSAK A SLÁGER RÁDIOT A BUMERÁNGOT ÉS AZ AUDENCIÁT HALGATJA AZ ALJA NÉP PEDIG MÁS ADOT LEGJOBB EMBEREK BOCHKOR GÁBOR BOROS LAJOS VOGA JÁNOS MEG A SLÁGER RÁDIO ÖSSZES DOLGOZOI . ÜDVÖZLETTEL : ÉVA KAPITÁNY ANYA LACI JÁNOS

kutykurutty 2009.04.24. 07:37:49

hello, kedves cikkíró, maximálisan egyetértek. Én azt hiszem, a biciklis beszólásuk óta nem hallgatom őket (pedig nincs is bicilklim). Tényleg úgy beszélnek hallgatókkal is, hogy nem értettem, miért nem csapja le szegény barom a telefont. De biztos van, akinek ez a bunkóság fel sem tűnik (sőt viccesnek tartja), hiszen még mindig mennyi hallgatójuk van. Én azt mondom, az ő dolguk, én biztos soha többet nem hallgatok Slágert - már vagy 5-6 éve. DE szerintem az IQ épp az lenne, hogy úgy szórakoztatni, hogy nem bántják közben vele az ország (talán nagyobbik?) felét.

Mr.KANE 2009.07.29. 14:01:08

szerintem meg kissé lelkisérüt vagy kedves cikk író! valószínűleg az életed során, mikor bárki viccelődni próbált Veled - egyből rohantál panaszkodni, és egész hétre sértettnek érezted magad.
érdekes, hogy se a futó, se a bringás téma kapcsán nem postoltam idióta blogot, csakmertaztmondtákabocskorék... teljesen igaza van a Bochkornak a Te fajtáddal: megtiszteled a Bumeráng hallgatóit, ha elkapcsolsz. sőt, ha akár kikapcsolsz. úgy végleg.

Atha 2009.11.19. 22:57:43

"Körülbelül ez az a réteg, ami célközönsége lehet ezeknek a parasztoknak, hosszú távon legalábbis biztosan."

A kommentekből úgy tűnik ez a mondat igaz.

Szélvédő Klinika · http://szelvedoklinika.hu 2010.02.01. 09:20:05

A kezdetektől hallgatom őket és pokol volt az életem, amíg nem velük ébredtem.
Te, "kedves" blog-író szembe mész több, mint 3 millió emberrel! Nem gondolod, hogy veled van a baj?!
Pont a saját 40-es IQ-dat bizonyítod ezzel a blog-gal, ugyanis ők azért istenek, mert naponta bizonyítják elhivatottságukat és hatalmas szivüket, míg te csak ezt a cikket tudod felmutatni, amivel nem sok barátot szereztél. Elfelejted az 5 milliós játszóteret, amit ők hoztak össze?! De számtalan hasonló jó cselekedetet sorolhatnék.
Műsort vezetnek és előfordul, hogy másokon viccelődnek, szórakoztatva ezzel a hallgatóikat. Az ország legnagyobb hallgatótábora ellenére sem engedhetik meg, hogy egyet is elveszítsenek, de nem is hallottam tőlük ízetlen tréfát.
Nem kötelező őket hallgatni de te szerintem csak relaxációs lemezeket hallgass!
süti beállítások módosítása