Napjaink

Egy blog napjainkról. Mindennapokról, különleges alkalmakról, arról ami nem tetszik és arról ami igen. Ötletekről és lehetőségekről melyeket megfontolásra alkalmasnak tartok.

Hirdetések

Utolsó kommentek

  • Pilsonis: A vadászbarát kommentezők egyike sem reagál a posztban felhozott eseményekre, csupán mindent egy k... (2018.06.18. 15:55) Minden vadász barbár!?
  • goldblum: Mindenki, aki állatokat gyilkol és felhasznál, az barbár. Ennyi. (2018.06.18. 13:16) Minden vadász barbár!?
  • goldblum: @Gergő: Vadászati kultúra nincs. A vadászat gyilkolás, olyan kamu indokokkal, amin mindenki halálr... (2018.01.22. 18:38) Minden vadász barbár!?
  • Balkáni: Te ahogy rápillantok a blogjaidra, mindegyik csak arról szól, hogy mennyire nem tetszik neked a vi... (2016.11.20. 14:13) A világökörség része
  • Balkáni: Micsoda tudáshiány! Ahogyan az iró azt gondolta, hogy a vadász a lesről gyilkolászik, én azt gond... (2016.11.20. 14:09) Minden vadász barbár!?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pilsonis: A vadászbarát kommentezők egyike sem reagál a posztban felhozott eseményekre, csupán mindent egy k... (2018.06.18. 15:55) Minden vadász barbár!?
  • Balkáni: Te ahogy rápillantok a blogjaidra, mindegyik csak arról szól, hogy mennyire nem tetszik neked a vi... (2016.11.20. 14:13) A világökörség része
  • Reactor: Azt nem értem, az ilyen mesés csodaüzletekbe miért interneten, meg közösségi oldalakon keresik az ... (2013.09.26. 21:23) MLM, azaz Multi-level Marketing
  • kisálmosfarkas: @KicsiSáti: "MAGÁNTERÜLET, BELÉPNI TILOS" - olvasom a táblán, melyet legutóbbi gyűlésükön a Kecske... (2012.01.20. 14:33) Vadászat! - Nem szeretem!
  • Szélvédő Klinika: A kezdetektől hallgatom őket és pokol volt az életem, amíg nem velük ébredtem. Te, "kedves" blog-... (2010.02.01. 09:20) Boros - Bochkor: a két paraszt

Újabb információk Pallasz Hotel ügyben

2007.04.18. 10:03 Napjaink

Az e-mail szerzője készségesen válaszolt neki küldött levelemre és tájékoztatott, hogy különböző TV műsoroknak és Internetes oldalakat is felkeresett az ügyben, így alighanem lesz folytatása az ügynek.
A Pallasz Hotel egyetlen fellelhető e-mail címéről nem érkezett válasz, így feltételezhetően nem kívánnak semmit sem hozzáfűzni az ügyhöz, persze ezt még a későbbiekben is megtehetik. Náluk a labda.
Honlapjuk 2006 év eleje óta elérhetetlen, de a www.pallashotel.hu cím a következő adatokkal van regisztrálva:

domain-használó:MESE 2000 Bt.
admin-kontakt:Bónas Tamás
cím:Vörösmarty u. 13 f/1
cím:3530 Miskolc
telefon:+36703101561







Az interneten kutakodva azért még fellelhető egy-két negatív vélemény a Pallas (vagy Pallasz?) Hotelről.
Újfent idemásolok egyet:

Tisztelt Fogyasztóvédelem!
2007. január 26-án az esti órákban szobát foglaltunk két éjszakára párommal a Pallas Hotelben (3519 Miskolctapolca, Bencések útja 6.) azzal a céllal, hogy barátainkkal egy kellemes hétvégét töltünk el Magyarország nevezetes barlangfürdőjének szomszédságában.
A Pallas Hotelt előzetesen internetes oldalukról nagyon szépnek találtuk, szobáik igényesnek, szolgáltatásaik színvonalasnak, igényeinket kielégítőnek tűntek, így bizalommal foglaltuk le szállásunkat előzetesen telefonon. Január 26-án este érkeztünk meg és a recepción készpénzben fizettük ki a szoba árát 44.000.-Ft-ot két éjszakára két főre reggelivel, melyről sem nyugtát, sem számlát nem kaptunk a készpénzes fizetés ellenére. A szobánk fürdőszobájában elhelyezett törölközők szennyezettek és vizesek voltak, melyet a recepción az Úrnak jeleztünk, és cserébe olyan törölközőket kaptunk, melyről az árbiléta le sem volt szedve, nemhogy kimosva. A fürdőszobában a padlózat és kád sajnos nem megfelelő higiéniai tisztaságról árulkodott, valamint a padlózatból több helyen hiányos volt a fugázás. Barátaink földszinti apartmanjában a mellékhelységben használat után ömlött a víz a padlózatra, a földszinti apartmanban barna színű víz folyt a csapokból. A függöny több helyen lógott a karnisról és a padlószőnyeg erősen szennyezett volt. A hotel egész területén több helyen beázások foltjai voltak láthatóak. Az első este rendkívül hideg volt a szobában, hiszen lehet hogy a fűtőtest melegnek tűnt, de a nyílászárók olyan rosszul záródtak hogy 15-20 cm-es távolságból érezhetően ömlött be a hideg. Kisgyerekek is voltak társaságunkkal, így ez a hőmérséklet a gyerekek egészségét különösen veszélyeztette, melyre reagálva az Úr egy hősugárzót bocsátott rendelkezésükre, ami előzőleg az étterem helységét melegítette fel. Az úszómedencében a víz hőmérséklete elviselhetetlenül hideg, tehát fürdésre nem alkalmas és a szauna rendszere is csak „bizonyos időközönként használható” az Úr tájékoztatása szerint.
Az első eltöltött átfázott éjszaka után társaságunk úgy döntött, hogy ezt az állapotot ezért az előre kifizetett összegért esetünkben 2 éjszakára 44.000.-Ft-ért nem tűrjük tovább és kijelentkezünk a szállodából. Nem ezeket az igénytelen állapotokat, és használhatatlan szolgáltatásokat fizettük ki előre 2 éjszakára készpénzben. A recepción az Úr közölte velünk, hogy semmi reklamációnk nem lehet és az előre kifizetett két főre 2 éjszaka felét 22.000.- Ft-ot nem adja vissza részünkre. Természetesen minden elégedetlenségünket közöltük vele, mire Ő azt válaszolta, hogy márpedig innen pénzt vissza nem kapunk. A panaszkönyvet kértük, melyet első kérésünkre nem is akart átadni. A tulajdonost kértük értesíteni, mivel a kötelezően kihelyezendő „felügyeleti szerveink” táblán tollal felfirkált adatok olvashatatlanok voltak, erre azt válaszolta, hogy sajnos azt nem lehet.  Miután közöltem vele, hogy több felügyeleti szerv szabályait (fürdőszoba higiéniája miatt például ÁNTSZ) sértik az itt uralkodó állapotok és sajnos illetékes személy nincs a helyszínen, így a rendőrséget kell értesítenünk. A panaszkönyv átadása után szinte nem is meglepődve tapasztaltuk, hogy nem a mi esetünk az első ebben a szállodában. A panaszkönyv kitöltése közben hallottuk, hogy a recepción az Úr számláz. Véleményem szerint, mivel a tegnapi napon (január 26-án) vett át 44.000.- Ft. készpénzt tőlünk, arról a tegnapi napon lett volna köteles kiállítani vagy átvételi bizonylatot, vagy nyugtát, mivel készpénzben fizettünk, erre ismételten a „nem érdekel” választ adta. A számla első példányát nem kaptuk meg, csak láttuk a rendőrök jelenlétében, de vevőt sem tüntetett fel rajta. A helyszínre kiérkező rendőr Uraknak feljelentésünket megtettük. A panaszkönyv kitöltését és visszaadását követően az úr nem volt hajlandó sem észrevételeit jelezni, sem példányunkat aláírni, de az adószámot a rendőrök jelenlétében ekkor javította át, és az első példányt átadta részünkre. Az előre kifizetett összegek felét annak ellenére, hogy a második éjszakára a szolgáltatásokat igénybe sem vettük, a rendőrök jelenlétében sem volt hajlandó visszafizetni. Csak mellékesen jegyezem meg, hogy táraságunkon kívül külföldi vendégek is voltak a hotelben 26-án este, akik szintén 27-én reggel (gondolom az „eltöltött csodás éjszaka után”) német nyelven ugyan, de a hangerejüket hallva felháborodottan távoztak erről a helyről.
Természetesen a minket ért anyagi kárra (esetünkben 22.000.-Ft, amiért a második előre kifizetett éjszakát nem töltöttük el) igényt tartunk a Pallas Hotellel szemben, nem beszélve a kellemetlenségekért, amit senki nem várna el ezért az összegért.
Megdöbbenéssel tapasztaltuk, hogy Magyarország Európai hírű barlangfürdőjének közvetlen közelében ilyen felháborító körülmények uralkodnak. Ezzel a szolgáltatással, ha egyáltalán lehet ezt annak nevezni, amikor az ember arra kényszerül, hogy a rendőrséget értesítse, ezzel még Miskolctapolcán a turizmust és az idegenforgalmat is tönkreteszi. Mert a Pallas Hotel internetes hirdetésével, melyen a szobái, fürdőszobái tiszták és igényesek, szolgáltatásai közt ajánlja az uszodát és szaunát, csábítja ugyan az idelátogatókat, de személyesen csak a koszt, igénytelenséget és használhatatlan szolgáltatásokat nyújtja a vendégek részére. Nem szólván az anyagi megkárosításról. Nem is értem, hogy a Pallas Hotelt hogy nyilvánítják 4 csillagos szállodának (internetes oldalon ez van feltüntetve), mi még a fent leírtak alapján azt is megkérdőjeleztük, hogy működési engedéllyel rendelkeznek –e egyáltalán.
Kérem Önöket barátaim nevében is, hogy esetemet felülvizsgálni szíveskedjenek, hogy ne essen senki ekkora csalásnak és megkárosításnak áldozatául, amit a Pallas Hotel művel.
Sajnáljuk mindannyian, hogy csak rossz élménnyel távozhattuk, és bizalommal remélem, hogy levelem elegendő bizonyságot nyújt Önöknek arra, hogy ezt az ügyet felülvizsgálva, valamint a megfelelő intézkedéseiket meghozva újra olyan állapotot sikerül megteremteniük, ami mind a felügyeleti szerveknek, mind a belföldi és külföldi vendégek számára elégedettséget nyújt majd.
Válaszára várva maradok tisztelettel: Az egyik károsult és csalódott vendég, S. Mónika

Szólj hozzá!

Címkék: átverés lánclevél

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaink.blog.hu/api/trackback/id/tr4960200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.